Jak możemy pomóc?

Poszukiwanie...

Jak naprawić błąd "Strona spowodowała zbyt wiele przekierowań"?

Wchodząc na swoją stronę internetową zauważyłeś błąd "Strona ... spowodowała zbyt wiele przekierowań"? W tej instrukcji pokazujemy, jak możesz go naprawić.

Krok 1: zaloguj się do usługi hostingowej

  1. Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się do Panelu Klienta.
  2. Na liście usług hostingowych wybierz "Opcje" przy tej, do której chcesz się zalogować a następnie "Zaloguj".

Krok 2: możliwe przyczyny błędu

Ustawienie wymuszenia przekierowania domeny w panelu hostingu

Po stronie usługi hostingowej możliwą przyczyną jest włączone wymuszenie przekierowania na wariant domeny z www. Sprawdź, czy nie jest aktywne.

  1. W panelu hostingu wejdź do opcji Zarządzanie domenami.
  1. Następnie wybierz z listy nazwę domeny, z którą jest problem.
  2. W sekcji Wymuś przekierowanie upewnij się, że ustawione jest "Bez przekierowania".

W przypadku ustawienia innej opcji, ustaw "Bez przekierowania" i po odczekaniu 3-5 minut sprawdź, czy strona zacznie działać prawidłowo.

Inną możliwą przyczyną w panelu hostingu jest dodane przekierowanie opcji Przekierowania w sekcji Zarządzanie kontami:

Upewnij się, że nie ma tam żadnego przekierowania mogącego powodować potencjalne błędy.

Aktywne przekierowanie z poziomu zainstalowanej aplikacji

Jeśli po stronie panelu hostingu nie widnieje żadne przekierowanie mogące wpływać na działanie Twojej strony, może to być aktywne przekierowanie w obrębie Twojej aplikacji. Przykładowo: w pliku .htaccess możesz mieć dodane reguły, które powodują błędy bądź w .htaccess mieć przekierowanie na wariant X, a w ustawieniach samej witryny - Y, co powoduje zapętlenie się przekierowań.

Upewnij się wówczas, że po stronie ustawień w panelu administracyjnym witryny jest taki sam adres docelowy, jak w pliku .htaccess.

Pamięć podręczna

Jeśli na Twojej stronie jest zainstalowana wtyczka odpowiedzialna za pamięć podręczną, opróżnij ją. To również nierzadko potencjalna przyczyna. Dla pewności wyczyść także pamięć podręczną/historię w swojej przeglądarce.

Krok 3: analiza logów błędów

Jeśli nie udało się znaleźć przyczyny problemu na podstawie powyższych wskazówek, możesz podjąć próbę analizy logów błędów oraz trybu debugowania po stronie silnika witryny.

  • Logi błędów witryny sprawdzisz w panelu hostingowym: zobacz instrukcję. Być może wykażą one jakieś potencjalne problemy po stronie skryptów.
  • Tryb debugowania możesz włączyć w zależności od używanego silnika w różny sposób. Odpowiedniej instrukcji szukaj w dokumentacji twórcy oprogramowania, na przykład WordPress czy PrestaShop.