Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Posiadając dowolną usługę w Hostido.pl, możesz zalogować się do swojego Panelu Klienta, w którym wykonasz takie operacje jak:

  • zalogowanie do panelu administracyjnego DirectAdmin hostingu,
  • zmiana DNS dla domeny,
  • zarządzanie strefą domeny,
  • pobranie faktur,
  • opłata usług,
  • zmiana danych rozliczeniowych,
  • tworzenie kontaktów domenowych,
  • i wiele innych.

Jak zatem zalogować się do Panelu Klienta Hostido.pl?

  1. Przejdź pod adres https://klient.hostido.pl/login 
  2. Na wyświetlonym ekranie wpisz adres e-mail, na który rejestrowałeś usługę lub jeśli aktualizowałeś ten adres to nowy oraz hasło.
  1.  Kliknij przycisk "Zaloguj się".

Jeśli nie pamiętasz hasła, użyć opcji "Zapomniałeś hasła?".

Zrzuty ekranu w tym artykule są wykonane w przeglądarce w wersji na komputer (desktop). Na telefonie/tablecie widok może się różnić.