Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Panel klienta umożliwia zarządzanie usługami zarejestrowanymi w Hostido.pl, w tym przede wszystkim wykonywanie operacji związanych z płatnościami, strefą domeny i zarządzaniem danymi do kontaktu. Z poziomu Panelu klienta możesz przejść do panelu zarządzania hostingiem internetowym DirectAdmin.

Jakie czynności mogę wykonać w Panelu klienta?

Posiadając dowolną usługę w Hostido.pl, możesz zalogować się do swojego Panelu Klienta, w którym wykonasz takie operacje jak:

  • zalogowanie do panelu administracyjnego DirectAdmin hostingu,
  • zmiana DNS dla domeny,
  • zarządzanie strefą domeny,
  • pobranie faktur,
  • opłata usług,
  • zmiana danych rozliczeniowych,
  • tworzenie kontaktów domenowych,
  • i wiele innych.

Jak zalogować się do Panelu Klienta Hostido.pl?

  1. Przejdź pod adres https://klient.hostido.pl/login 
  2. Na wyświetlonym ekranie wpisz adres e-mail, na który rejestrowałeś usługę lub jeśli aktualizowałeś ten adres to nowy oraz hasło.
  1.  Kliknij przycisk Zaloguj się.

Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj opcji Zapomniałeś hasła?.

Zrzuty ekranu w tym artykule są wykonane w przeglądarce w wersji na komputer (desktop). Na telefonie/tablecie widok może się różnić.