Sprawdź naszą ofertę Hostingu NVMe
Zbuduj stronę w kilka minut w specjalnym pakiecie
Bezpłatnie przeniesiemy Twoje strony i pocztę
Sprawdź nasze rozwiązania
Chcesz zarabiać? Sprawdź naszą ofertę programu partnerskiego
Reguły wiadomości utworzone na koncie e-mail czynią korzystanie ze skrzynki pocztowej naprawdę wygodnym. Reguły wiadomości, zwane często filtrami wiadomości, to automatyczne polecenia wykonywane na korespondencji e-mail, które prowadzą do organizacji wiadomości, np. przenoszenia ich do folderów, oznaczania flagami, usuwania. Dobrze skonfigurowane reguły wiadomości, pozwolą Ci szybko zorganizować całą korespondencję i przyśpieszyć odnajdywanie wiadomości oraz prowadzenie tej korespondencji. Sprawdź, jak utworzyć reguły wiadomości w poczcie Webmail.
Możesz dodawać reguły wiadomości, które będą działały dla całego konta e-mail, filtrując pocztę, przenosząc ją do wybranych katalogów, oznaczając jak przeczytaną lub znakując flagami. Reguły poczty Webmail pozwalają na ukierunkowanie poczty przychodzącej i oddzielenie ważnych od mniej ważnych. Na przykład możesz oddzielić wiadomości z czystymi informacjami od ważnych zadań, automatycznie umieszczając pocztę w podfolderach.
Każde działanie reguły wiadomości może pomóc w zorganizowaniu Twojej skrzynki pocztowej, a przez to ułatwi prowadzenie korespondencji i podtrzymanie kontaktów w kontrahentami, kiedy będziesz miał wszystko pod kontrolą.
Możesz użyć reguł poczty, aby nowe wiadomości przychodzące spełniające określone warunki były przenoszone, przekazywane lub usuwane. Na przykład możesz utworzyć regułę, która sprawdza wiadomości od określonego nadawcy lub tematu i automatycznie przenosi je do określonego folderu, wysyła kopie tych wiadomości do kogoś lub usuwa niechciane wiadomości, zanim pojawią się w Twojej skrzynce odbiorczej.
Wprowadź podstawowe informacje o filtrze:
Reguły i akcje pozwalają na dziesiątki kombinacji dla różnych wartości pola, możesz utworzyć wiele reguł dla podobnych warunków, np. rozmiaru, aby segregować wiadomości e-mail w katalogach określających ich rozmiar.
Reguły utworzone np., dla jednego nadawcy, także mogą być dodatkowo filtrowane po innych kryteriach, np. inna akcja dla wiadomości z załącznikiem, wysłanych od jan.kowalski@firma.pl, a inne akcja dla wiadomości zawierających w temacie określone słowo, również wysłanych z tego samego adresu.
tagi: e-mail filtry reguły webmail