Jak możemy pomóc?

Poszukiwanie...

Jak dodać konto e-mail we własnej domenie do interfejsu poczty Gmail?

Posiadasz hosting w naszej firmie i korzystasz z poczty e-mail we własnej domenie, ale dla wygody wolisz obsługiwać ją w interfejsie Gmail? Istnieje możliwość dodania dodatkowe konto do Gmaila. W tej instrukcji krok po kroku przedstawimy Ci, jak tego dokonać.

1. Zaloguj się do swojego interfejsu Gmail, a następnie kliknij w opcję Ustawienia i przejdź do Zobacz wszystkie ustawienia.

2. Przejdź do zakładki Konta i importowanie, a następnie wybierz Dodaj konto pocztowe przy opcji Sprawdź pocztę na innych kontach.

3. W nowym oknie przeglądarki, które powinno się otworzyć, wprowadź adres e-mail, który chcesz obsługiwać przez interfejs Gmaila i kliknij Dalej.

4. Wybierz opcję Importuj e-maile z mojego drugiego konta (POP3) - domyślnie będzie zaznaczona jako jedyna możliwa do wskazania. Przejdź dalej.

5. Uzupełnij dane połączenia do skrzynki e-mail:

  • nazwa użytkownika: adres e-mail,
  • hasło: hasło do skrzynki e-mail, którą posiadasz na hostingu w Hostido.pl,
  • serwer POP: nazwa serwera w schemacie hostXXXXX.hostido.net.pl. Znajdziesz ją w panelu administracyjnym hostingu, w sekcji Informacje. Jako port wybierz 995.

6. Jeżeli z poziomu interfejsu Gmaila zamierzasz zarówno odbierać, jak i wysyłać wiadomości, zaznacz odpowiednią opcję:

7. Wprowadź nazwę skrzynki, która będzie wyświetlała się odbiorcom Twoich wiadomości - np. imię i nazwisko i przejdź dalej.

8. Jeśli wybrałeś opcję wysyłania wiadomości z poziomu Gmaila, musisz jeszcze skonfigurować wysyłkę. Ponownie podaj adres serwera swojego hostingu, adres e-mail i hasło. Jako port wybierz 465.

Teraz Twoje ustawienia powinny wyglądać podobnie:

Kliknij Dodaj konto.

9. Zaloguj się do skrzynki e-mail przez webmail lub program pocztowy (jeśli masz skonfigurowany na swoim komputerze lub telefonie) i odbierz wiadomość z platformy Gmail.

Po dokonaniu powyższej weryfikacji Twoja poczta jest gotowa do korzystania przez interfejs Gmaila.

Gotowe!