Jak możemy pomóc?

Poszukiwanie...

Jak włączyć powiadomienia o nowej poczcie e-mail?

Powiadomienia o nadejściu nowej poczty e-mail to wygodny sposób na kontrolę skrzynki odbiorczej, nawet jeśli nie korzystasz z klasycznej aplikacji do jej obsługi. Możesz włączyć powiadomienia o nowej poczcie, które będą wyświetlane w oknie przeglądarki, a także na pulpicie, nawet po wylogowaniu się z konta i poczty Webmail. 

Powiadomienia systemowe - informacje podstawowe

Alert na pulpicie to powiadomienie, które pojawia się na pulpicie, gdy otrzymasz nową wiadomość e-mail, wezwanie na spotkanie lub zlecenie zadania. Domyślnie alerty na pulpicie są włączone, jednak działają one dla aplikacji Windows.

Różne aplikacje generują różnego rodzaju powiadomienia. Należą do nich także przeglądarki internetowe, które z kolei pobierają informacje także z poczty Webmail.

Korzystając z poczty Webmail Hostido.pl, możesz włączyć powiadomienia wyświetlane w przeglądarce internetowej, jak również na Pulpicie. 

Powiadomienia to wygodny sposób na korzystanie z poczty e-mail, np. kiedy wykonujesz inne zadania. Kiedy korzystasz z programów pocztowych instalowanych na komputerze lub urządzeniu mobilnym, zwykle domyślnie wyświetlają one wszystkie powiadomienia o nadchodzącej poczcie.

Poczta Webmail, w odróżnieniu od typowych programów pocztowych, nie jest instalowana na urządzeniu, a obsługiwana w przeglądarce internetowej. To komplikuje jej obsługę w zakresie dostępu do skrzynki odbiorczej, kiedy zamkniesz przeglądarkę lub wylogujesz się z konta.

Włącz powiadomienia, aby zachować ciągłość dostępu do informacji o nowej poczcie e-mail. 

Jak włączyć powiadomienia w poczcie Webmail?

  1. Zaloguj się na konto e-mail korzystając z poczty Webmail
  2. Wybierz Ustawienia >Preferencje > Widok skrzynki pocztowej.
  1. Zmień ustawienia w sekcji Nowa wiadomość.
  2. Wybierz Wyświetlaj powiadomienia o nadejściu nowej wiadomości w przeglądarce lub/i na pulpicie
  1. Skorzystaj z przycisku Testuj powiadomienie, aby zobaczyć, jak będzie ono wyglądało w praktyce.
  2. Kliknij Zapisz, aby zapamiętać ustawienia.