Jak możemy pomóc?

Poszukiwanie...

Jak dodać przekierowanie poczty na inny adres e-mail?

Przekierowanie poczty e-mail na inny adres poczty elektronicznej to dobre rozwiązanie, jeśli używasz kilku kont pocztowych lub chcesz otrzymywać wiele kopii tej samej wiadomości, np. gdy klient wysyła zapytanie na adres ogólny firmy, ale wiadomość ma również zostać przekazana do konkretnego pracownika. Z tym poradnikiem dowiesz się, w jaki sposób szybko ustawić przekierowanie poczty na inny adres e-mail.

Przekierowanie poczty e-mail

  1. Zaloguj się do panelu DirectAdmin.
  2. W sekcji Zarządzanie pocztą E-mail skorzystaj z opcji Przekierowania.
  1. Kliknij Utwórz przekierowanie e-mail.
  1. Skonfiguruj przekierowanie wiadomości e-mail na koncie:
    • E-mail, który ma być przekierowany: wprowadź nazwę konta e-mail, dla którego chcesz przekierować korespondencję (możesz dodać wiele adresów, klikając + Dodaj)
    • Dodaj cel: wybierz "E-mail", aby przekierować pocztę na inny adres,
    • Adres docelowy: wprowadź docelowy adres e-mail, na który mają zostać przekierowanie wiadomości (możesz dodać wiele adresów, klikając + Dodaj),
  1. Kliknij Utwórz, aby zapisać zmiany.