Jak możemy pomóc?

Poszukiwanie...

Catch-all e-mail: czym jest i jak z niego korzystać?

Kiedy serwer pocztowy otrzyma wiadomość na e-mail, który nie istnieje, musi coś z nią zrobić. Dostępne są tutaj 3 możliwości:
1. Serwer po prostu usunie wiadomość, nie dostarczając jej nigdzie, bez informacji zwrotnej do nadawcy.
2. Wiadomość zostanie usunięta, a nadawca otrzyma informację, że e-mail odbiorcy nie istnieje (ustawienie domyślne).
3. Serwer przekaże wiadomość na inny e-mail wskazany przez odbiorcę na wypadek takich sytuacji.

Możesz więc ustawić takie przekierowanie, które spowoduje, że wiadomość wysłana na nieistniejący e-mail w Twojej domenie trafi na wskazaną przez Ciebie istniejącą skrzynkę.

Uwaga! Wykorzystuj tę funkcję tylko wtedy, kiedy jesteś tego pewny. Włączenie przekierowania wiadomości z nieistniejących adresów na wybrany adres może spowodować otrzymywanie znacznych ilości spamu.

1. Aby wybrać jedno z ustawień catch-all, zaloguj się do swojej usługi hostingowej, a następnie przejdź do opcji "Usługa Catch-All E-mail" w zakładce Zarządzanie pocztą e-mail.

2. Następnie wybierz którąś z wyżej wymienionych opcji i zapisz ustawienia.

tagi: