Sprawdź naszą ofertę Hostingu NVMe
Zbuduj stronę w kilka minut w specjalnym pakiecie
Bezpłatnie przeniesiemy Twoje strony i pocztę
Sprawdź nasze rozwiązania
Chcesz zarabiać? Sprawdź naszą ofertę programu partnerskiego
Kiedy serwer pocztowy otrzyma wiadomość na e-mail, który nie istnieje, musi coś z nią zrobić. Dostępne są tutaj 3 możliwości:1. Serwer po prostu usunie wiadomość, nie dostarczając jej nigdzie, bez informacji zwrotnej do nadawcy.2. Wiadomość zostanie usunięta, a nadawca otrzyma informację, że e-mail odbiorcy nie istnieje (ustawienie domyślne).3. Serwer przekaże wiadomość na inny e-mail wskazany przez odbiorcę na wypadek takich sytuacji.
Możesz więc ustawić takie przekierowanie, które spowoduje, że wiadomość wysłana na nieistniejący e-mail w Twojej domenie trafi na wskazaną przez Ciebie istniejącą skrzynkę.
Uwaga! Wykorzystuj tę funkcję tylko wtedy, kiedy jesteś tego pewny. Włączenie przekierowania wiadomości z nieistniejących adresów na wybrany adres może spowodować otrzymywanie znacznych ilości spamu.
1. Aby wybrać jedno z ustawień catch-all, zaloguj się do swojej usługi hostingowej, a następnie przejdź do opcji "Usługa Catch-All E-mail" w zakładce Zarządzanie pocztą e-mail.
2. Następnie wybierz którąś z wyżej wymienionych opcji i zapisz ustawienia.
tagi: