Sprawdź naszą ofertę Hostingu NVMe
Zbuduj stronę w kilka minut w specjalnym pakiecie
Skorzystaj z naszego pomocnika do wyboru odpowiedniego pakietu.
Bezpłatnie przeniesiemy Twoje strony i pocztę
Sprawdź nasze rozwiązania
Chcesz zarabiać? Sprawdź naszą ofertę programu partnerskiego
Zadbaj o bezpieczeństwo swoich stron.
Potrzebujesz więcej? Sprawdź nasze dodatki do hostingu.
Jeżeli otrzymujesz komunikat: "Błąd SMTP (550): Nie można dodać odbiorcy "..." (Account ... currently blocked for sending to too many invalid recipients)." lub podobny - oznacza to, że Twoja skrzynka e-mail utrzymywana na hostingu w naszej firmie została zablokowana z powodu prób wysyłek wiadomości na 20 nieistniejących adresów e-mail w niedługim czasie. Poniżej znajdziesz informację o tym, jak zdjąć taką blokadę.
Istotne jest ustalenie przyczyny wysyłki wiadomości. Jeśli to Twoja pomyłka, spowodowana na przykład literówką czy posiadaniem niezaktualizowanej bazy z nieistniejącymi już adresami e-mail - w przypadku braku kolejnych takich prób problem nie powinien już wystąpić.
Jeśli to nie Ty wysyłałeś niepożądane wiadomości - koniecznie sprawdź, czy nie doszło do włamania na skrzynkę e-mail. W przeciwnym razie rozsyłanie spamu może być kontynuowane. Przyczyną może być np. złamanie hasła do skrzynki, wirus na komputerze lub zainfekowany skrypt do wysyłki poczty przez SMTP na Twojej stronie internetowej.
W takim wypadku konieczne jest ustalenie przyczyny problemu, aby uniknąć ponownych blokad, a także działania na szkodę reputacji adresu IP serwera poczty.
Powyżej listy kont e-mail znajdziesz opcję Statystyki użycia e-mail. Kliknij ją, aby zobaczyć, na jakie adresy e-mail, z jakiego IP oraz ewentualnie z poziomu którego skryptu na stronie była realizowana wysyłka.
Zwykle przyczyną rozsyłania spamu mogą być infekcje na stronie, wirusy na komputerze lub faktyczne złamanie bądź przejęcie Twojego hasła do poczty e-mail. O ile w tym ostatnim przypadku najczęściej wystarczy jednorazowa zmiana hasła, tak w innych sytuacjach konieczna będzie dokładniejsza analiza i usunięcie źródła problemu.
W przypadku potrzeby wsparcia skontaktuj się z naszą obsługą techniczną.
tagi: blocked blokada currently blocked e-mail poczta skrzynka skrzynka e-mail too many too many invalid recipients